ohohoh, honey.

beger mig till b-town för bus och 18-års firande av världens finaste vän. förhoppningsvis hittar jag och linnea ett ställe att dra vidare efteråt när de övriga 18-åringarna klubbar på.

ser ut som en rockig 50-tals brutta idag och dessutom lite smått retarderad på bilden men det fick bli den för snart måste jag cykla till bussen!!

- mina favoritbyxor som jag använder helahela tiden har börjat ge upp och spricka vid låren, idag var det extremt. det är en femton centimeter lång, fyra centimeter bred reva precis under låren. inte ok.
+ jag hittade ett par gamla cykelbyxor som jag köpte för något år sen att ha till en alldeles för kort klänning för att inte visa för mycket, perfekta att ha under mina byxor för att ge dem lite extra livslängd!
+om ett halvår får jag också klubba!!! (vet att det kan räknas som ett minus och det känns oftast som det också, men jag är så glad idag att det blir ett plus!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0