today is just a daydream, tomorrow we'll be castaway

sitter och lyssnar på oasis fade in-out. så himla bra! har förresten en väldigt bra liten spotify-lista där den är med, castaway heter den.

åh vad jag är trött, jag pallar inte. och så måste man sätta sig och plugga matte nu också. jag avlider lite smått inombords när jag tänker på plugg överhuvudtaget för tillfället, jag orkar verkligen inte med det. men nu ska vi göra nya val till trean i alla fall, och jag kan lova en sak - aldrig mer någon matte!! tycker synd om de som väljer MaD, hejdå livet liksom.

ingen morgonblogg imorn, jag och sara ska dra till gymmet redan åtta på moronen och köra järnet.
fyfan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0