just sitting here singing songs, about nothing, nobody, right and wrongs.

sitter i skolan och pluggar i väntan på min ensemble. lektionen som skulle bli veckans fetaste finns nu i en mörk vrå i min hjärna. j-a-g p-a-l-l-a-r i-n-t-e. tänk att jag behöver vänta drygt tre timmar varje tisdag för att få spela lite gura. inte värt det. och nu ska den byta dag, till fredagar. vem vill gå till klockan fem på fredagar om jag får fråga? fuck våran schemaläggare.

istället levererar jag en bild och framför min önskan om att ett par hörlurar skulle dimpa ner framför mig nu så jag skulle kunna lyssna på Tingsek, för smidig som jag är har jag slarvat bort min ipod och därmed mina hörlurar. nu har jag skrivit om skit för länge. adios.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0