vad vet du om gryningen, förrän du mött varje morgon med sömnlösa ögon?

Den senaste tiden har vart bananas - på ett bra sätt! Till att börja med var Johnossikonserten en av de bästa jag varit på, men då ska vi inte snacka om Håkan igår..! Jag jobbade så tyvärr kunde jag inte se hela konserten men stora delar och resten hörde jag ju, men i alla fall! Kvällen började med hjärtklappning när jag näst intill sprang in i Hurricane på väg in på Mejeriet och sedan började det slå ännu häftigare när hela bandet inklusive huvudpersonen själv sitter och käkar och skrattar i baren, jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Jag är ingen person som blir starstruck på det sättet, men jo, igår blev jag det. Fytusan alltså. Och låtvalet sedan; Brännö Serenad, Det är så jag säger det, Dom kommer kliva på dig igen, Uppsnärjd i det blå, Aprilhimlen, Hurricane... Åh gud det gör så ont att något så nära kan vara så långt bort. Den meningen som gick igenom mitt huvud flest gånger igår. Helt underbart bra var det.
/vera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0