White Knight Position

Gårdagen resulterade i träning, häng i botaniska trädgården och sen jobbade jag på Chapel Club som spelade på Mejeriet. Jag gillade det, och bandet i sig var ju inte helt fel heller, görsnygg stil hade de allihopa! Förbandet var också bra men jag snappade inte upp vad de hette, antingen var det Make Me Blue eller så var det In Bloom.. I vilket fall så var de från Lund!

Då jag bor utanför stan (tyvärr...) går inte mina bussar alltför ofta på kvällarna och jag hade behövt vänta en dryg timme för att komme hem, men efter spelningen blev jag och ett par tjejer till bjudna till gratis nattbio på SF! Så där satt jag och checkade någon alienfilm fram till att min nästa buss gick, sjukt soft! Om det är något jag verkligen älskar är det spontanitet. Som nu, nu ska jag dra in och käka brunch i stan med några vänner.
See you when I see you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0