vi kanske till och med lämnar sverige

nu har jag äntligen fått mitt efterlängtade lov, eller nästan i alla fall, jag har bara ett litet arbete kvar som jag ska skriva nu. och sen ska jag packa för ikväll lämnar jag sverige för att inta varmare breddgrader.

för övrigt hade jag och mina syskon julklappsutdelning för en liten stund sen, jag fick världens bästa present för tillfället; en mobil! tro nu inte att vi ger varandra för flera tusen, det var en plastig samsung med polytoner och utan färgskärm, men vad gör det? jag är lika glad för det! jag försakade min gamla för ett par dagar sedan när jag tappade den i snön och batteriet försvann, det var den tredje på ett och halvt år..

en vän med en bil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0